مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 10:302020-08-26اقتصادي

نامگذاری کتابخانه اتاق بازرگانی به نام محسن خلیلی عراقی


مراسم نکوداشت و نامگذاری کتابخانه اتاق ایران به نام مهندس محسن خلیلی عراقی به پاس بیش از 65 سال فعالیت صنعتی و کارآفرینی ایشان، هفته گذشته با حضور اعضای هیات رییسه و مشاور عالی اتاق ایران و جمعی از اعضای انجمن مدیران صنایع برگزار شد.

- مراسم نکوداشت و نامگذاری کتابخانه اتاق ایران به نام مهندس محسن خلیلی عراقی به پاس بیش از 65 سال فعالیت صنعتی و کارآفرینی ایشان، هفته گذشته با حضور اعضای هیات رییسه و مشاور عالی اتاق ایران و جمعی از اعضای انجمن مدیران صنایع برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام بوتان، مردی که اسطوره تولیدکنندگان، تشکل گرایی و سرآمد اخلاق در کسب وکار نامیده می شود و به باور فعالان بخش خصوصی و رییس اتاق ایران دانشگاه عشق است.

در این مراسم که با توجه به پروتکل های بهداشتی به طور محدود و در اتاق ایران برگزار شد، کتابخانه اتاق ایران به نام این بزرگمرد صنعت نامگذاری و از تندیس ایشان نیز رونمایی شد.

درمراسم مذکور آقای شافعی رییس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به تجربیات همکاری اش با مهندس خلیلی عراقی گفت: در سال 1353 که وارد گروه صنعتی بوتان شدم، در واقع پا در خانواده ای گذاشتم که مالامال از عشق و دوستی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامگذاری کتابخانه اتاق بازرگانی به نام محسن خلیلی عراقی

نامگذاری کتابخانه اتاق بازرگانی به نام محسن خلیلی عراقی