مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 10:302020-08-26بين الملل

برخورد نظامی جدید آمریکا و روسیه در مرزهای سوریه-عراق


پس از آنکه یک گشتی آمریکایی در مسیر قامشلی-المالکیه متعرض یک گشتی روس شد که قصد نزدیک شدن به مرزهای عراق در حومه شرقی شهر قامشلی را داشت، درگیری نظامی جدیدی میان نیروهای دو طرف شکل گرفت.

- پس از آنکه یک گشتی آمریکایی در مسیر قامشلی-المالکیه متعرض یک گشتی روس شد که قصد نزدیک شدن به مرزهای عراق در حومه شرقی شهر قامشلی را داشت، درگیری نظامی جدیدی میان نیروهای دو طرف شکل گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط، این درگیری در مسیر مواصلاتی قامشلی-المالکیه منتهی به گذرگاه مرزی با اقلیم کردستان عراق شکل گرفت، یک دستگاه خودروی گشتی نیروهای آمریکایی راه را به روی پلیس نظامی روسیه که قصد حرکت به سمت گذرگاه مرزی سیمالکا را داشت، بست و این نیروها مجبور به بازگشت به پایگاه های خود در قامشلی شدند.

ساکنان این منطقه و شاهدان عینی حاضر در محل درگیری، اظهار کردند: چهار دستگاه خودروی زرهی آمریکا خود را به سه دستگاه خودروی زرهی پلیس نظامی روسیه رسانده و در شهرک القحطانیه واقع در 30 کیلومتری شرق قامشلی راه را به روی آنها بستند، همزمان جنگنده روسی در آسمان منطقه به پرواز درآمدند.

از اکتبر سال گذشته که ترکیه و گروه های سوری هم پیمان آن کنترل دو شهر راس العین در حسکه و تل ابیض در رقه را به دست گرفتند، نیروهای روس و مراک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد نظامی جدید آمریکا و روسیه در مرزهای سوریه-عراق

برخورد نظامی جدید آمریکا و روسیه در مرزهای سوریه-عراق