مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 11:152020-08-26سياسي

شبیه خوانی و دسته گردانی در تاسوعا و عاشورا ممنوع شد


فرماندار اردبیل از ممنوعیت برگزاری آیین شبیه خوانی و دسته گردانی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در شهر اردبیل خبر داد.

- مسعود امامی یگانه پنجم شهریور در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های تاسوعا و عاشورای حسینی در اردبیل اظهار کرد: در ایام کرونا و در حالی که شهر اردبیل در وضعیت قرمز قرار دارد ما با دعوت از روسای محلات ششگانه و سیزده گانه و شعبات آن در مورد برگزاری آیین های تاسوعا و عاشورا تبادل نظر کردیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که برنامه های این ایام با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی انجام شود.

وی با قدردانی از تمام هیئت ها و دسته جات عزاداری در رعایت دستورالعمل های بهداشتی در روزهای گذشته و برگزاری مراسم سینه زنی و زنجیرزنی در فضای باز مساجد خاطرنشان کرد: در اکثر موارد موازین بهداشتی رعایت شده و در موارد جزیی نیز تذکر لازم به برخی هیئت ها و دسته جات داده شده تا مراقبت بیشتری را انجام دهند.

فرماندار اردبیل گفت: در محرم امسال به دلیل شیوع کرونا حضور دسته جات عزاداری را در بازار و محلات شهر شاهد نبودیم و در روزهای منتهی به تاسوعا و عاشورای حسینی نیز حرکت دسته جات در بازارها و میادین شهر ممنوع اعلام شده است.

امامی یگانه به تدابیر پیش بینی شده برای برگزاری باشکوه آیین های تاسوعا و عاشورای حسینی در پایتخت حسینیت اشاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبیه خوانی و دسته گردانی در تاسوعا و عاشورا ممنوع شد

شبیه خوانی و دسته گردانی در تاسوعا و عاشورا ممنوع شد