مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 11:252020-08-26سياسي

ارسال سیگنال غلط از بهارستان/ هدف از طرح ساماندهی پیام رسان ها فیلترینگ نیست!


مجلس شورای اسلامی طرحی را با امضای 40 تن از نمایندگان تحت عنوان «طرح ساماندهی پیام رسان های اجتماعی» به جریان انداخته که واکنش ها به آن، تداعی کننده یکی از سختگیرانه ترین طرح ها در حوزه سیاست های اینترنتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه فرهیختگان گزارشی درباره طرح بدموقع و غیردقیق 40 نماینده مجلس درباره فضای مجازی منتشر کرده است که بخش های مهم آن از نظرتان می گذرد.

طی یکی، دو روز گذشته خبری در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد و دست به دست می شود که مثل خیلی دیگر از اخبار به جای اینکه منشا امیدواری برای مردم باشد، به نگرانی های آنها دامن زده و حواشی زیادی را به دنبال داشته است.

بعد از اتفاقات دی ماه 96 و فیلترینگ تلگرام تا امروز، نوع مواجهه ایران با مساله شبکه های اجتماعی وارد فاز جدیدی شد، فازی که البته باوجود پروپاگاندای بسیار در جهت رفع انحصار و فعالیت شبکه های اجتماعی خارجی، جز هزینه و اجرای سناریوها و سیاست های شکست خورده حداقل عایدی خاصی را برای مردم و بسیاری از متولیان و فعالان این حوزه به همراه نداشته است و هرازچندگاهی این مساله هم جدیدی می خورد و داستان های نویی را ایجاد می کند.

در تازه ترین اقدام مسئولان کشور در جهت سیاستگذاری در حوزه فضای مجازی و اینترنتی کشور مجلس شورای اسلامی طرحی را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال سیگنال غلط از بهارستان/ هدف از طرح ساماندهی پیام رسان ها فیلترینگ نیست!

ارسال سیگنال غلط از بهارستان/ هدف از طرح ساماندهی پیام رسان ها فیلترینگ نیست!