مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 11:352020-08-26اقتصادي

صد درصد هزینه فروش املاک مازاد دستگاه های کرمان به استان برمی گردد


مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمان گفت: صد درصد پول حاصل از فروش املاک مازاد دستگاه های کرمان صد درصد به استان برمی گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید شیخ اسدی ظهر چهارشنبه به مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به گستردگی حوزه مأموریت وزارت اقتصاد گفت: درآمدهای بخش مالیاتی نیاز به برنامه ریزی دارد.

وی گفت: از سوی دیگر در این حوزه با توجه به شرایط اقتصادی (به دلیل تحریم ها درآمدهای نفتی را از دست داده ایم) با آن مواجه هستیم از سوی دیگر باید به دنبال درآمدهای پایدار تری باشیم.

مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان کرمان گفت: هزینه کرد برای درآمدها نیاز به تدبیر و برنامه ریزی دارد لذا باید هزینه ها را به صورتی توزیع کنیم که عدالت رعایت شود ضمن اینکه نظارت بر هزینه کرد به عهده ذیحسابان است.

شیخ اسدی ادامه داد: تمامی اموال دستگاه های اجرایی شامل ساختمان، زمین، امکانات رفاهی، تجهیزات، وسایل نقلیه و … در حوزه نظارت مالی تحت عنوان اداره اموال دولتی ثبت و ضبط خواهند شد.

وی با اشاره به بحث مولدسازی و فروش اموال دولتی تصریح کرد: امسال مولد سازی و فروش اموال دولتی به وزارت اقتصاد واگذار شده و با توجه به مصوبه هیئت وزیران در خصوص تأمین منابع از محله مولدسازی و فروش املاک مازاد دستگاه های اجرایی سهم استان 2 هزار و 300 میلیارد تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صد درصد هزینه فروش املاک مازاد دستگاه های کرمان به استان برمی گردد

صد درصد هزینه فروش املاک مازاد دستگاه های کرمان به استان برمی گردد