مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 11:352020-08-26اقتصادي

گردشگری یکی از رویکردهای توسعه گیلان/ مسافرت ها به زمان بعد موکول شود


استاندار گیلان با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای توسعه استان گردشگری است، گفت: در حال حاضر با شیوع ویروس کرونا مسافرت ها به زمان بعد موکول شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امروز (چهارشنبه) همزمان با چهارمین روز از هفته دولت با حضور استاندار گیلان 10 طرح گردشگری و عمرانی شهری و روستایی با بیش از 206 میلیارد ریال در شهرستان ماسال به بهره برداری رسید.

اجرای 100 میلیارد تومان از سوی بنیاد مسکن در روستاها ارسلان زارع استاندار گیلان در حاشیه بهره برداری از این طرح در جمع خبرنگاران با اشاره به بهره براری از 21 میلیارد تومان طرح و پروژه در شهرستان ماسال، اظهار کرد: این پروژه ها در راستای اقتصاد مقاومتی و جهش تولید و ایجاد اشتغال اجرایی شده است.

وی با اشاره به ظرفیت های گردشگری شهرستان ماسال و با بیان اینکه باید با سرمایه گذاری در این بخش از این ظرفیت ها استفاده شود، گفت: یکی از مهم ترین توصیه های ما در این ایام و همزمان با شیوع ویروس گردشگری استان دوباره رونق خود را خواهد یافت، تصریح کرد: یکی از مهمترین رویکردها و مسیرهای اثرگذار توسعه اشتغال شهرستان ماسال، موضوع گردشگری است.

وی همچنین با تأکید بر ضرورت سرمایه گذاری در حوزه روستایی و فراهم کردن زیرساخت های لازم در این مناطق، گفت: بنیاد مسکن نقش مهمی در اجرای این پروژه ها دارد که در شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری یکی از رویکردهای توسعه گیلان/ مسافرت ها به زمان بعد موکول شود

گردشگری یکی از رویکردهای توسعه گیلان/ مسافرت ها به زمان بعد موکول شود