مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 12:352020-08-26اقتصادي

آسفالت ریزی 6 هکتاری در معابر شهر اهر تا پایان فصل کاری امسال


تلاش می کنیم تا پایان فصل کاری 15 هکتار آسفالت ریزی در شهر داشته باشیم که تاکنون 9 هکتار آن محقق شده و شش هکتار نیز تا فرصت باقی مانده آسفالت ریزی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد سرقینی ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری اهر که با حضور معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد با اشاره به این که شهرداری اهر امسال متفاوت تراز سال های گذشته به استقبال هفته دولت آمده است، اظهار داشت: هم زمان با هفته دولت؛ پنج پروژه زیربنایی و عمرانی با ارزش بالغ بر 9 میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی افزود: پارک شهید دهقان با اعتبار 700 میلیون تومان، پارک غنچه لر 300 میلیون تومان، دیوار سنگی فضیلت به طول 50 متر حجم 1000 مترمکعب با اعتبار 600 میلیون تومان، ساماندهی و سنگفرش رودخانه کیچیک چای به طول 290 مترمربع 1 میلیارد تومان و آسفالت ریزی تعداد 65 کوچه و محله به مساحت 90000 متر مربع از جمله پروژه های شهرداری اهر در هفته دولت است.

شهردار اهر ادامه داد: به مردم اهر قول داده ایم تا پایان فصل کاری 15 هکتار آسفالت ریزی در سطح شهر داشته باشیم که تاکنون 9 هکتار آن محقق شده و 6 هکتار نیز تا فرصت باقی مانده آسفالت ریزی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسفالت ریزی 6 هکتاری در معابر شهر اهر تا پایان فصل کاری امسال

آسفالت ریزی 6 هکتاری در معابر شهر اهر تا پایان فصل کاری امسال