مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 12:352020-08-26سياسي

مدل اقتصاد مقاومتی به تربیت اقتصادی مردم تاکید دارد


مدل اقتصاد مقاومتی بر تربیت اقتصادی مردم تاکید دارد و می خواهد برای ایجاد اشتغال وحدت ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی در جلسه مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی اظهار کرد: در گام اول انقلاب بر اساس آمار و ارقام موجود توسط نظام جمهوری اسلامی، خدمات فوق العاده ای در حوزه های تامین زیرساخت ها از جمله برق، آب و گاز اتفاق افتاده است.

استاندار خراسان رضوی افزود: در گام دوم اما باید توانمند ساختن مردم و اقتصاد روستایی و شهری دنبال شود، چرا که با وجود همه خدمات ارائه شده شاهد مهاجرت مردم از روستاها به شهرها هستیم.

وی اضافه کرد: باید اداره روستاها به شرکت ها یا موسسات غیردولتی سپرده شود تا مسیر توسعه با جدیت بیشتر و متمرکزتری دنبال شود.

رزم حسینی بیان کرد: اهداف ما در مدل اقتصاد مقاومتی کاهش نرخ بیکاری، افزایش ضریب امنیتی، توسعه پایدار و توزیع عادلانه ثروت است که باید تحقق یابد.

استاندار خراسان رضوی گفت: مدل اقتصاد مقاومتی بر تربیت اقتصادی مردم تاکید دارد و می خواهد برای ایجاد اشتغال وحدت ایجاد کند.

وی اظهارکرد: مردم باخرز باید از این فرصت پیش آمده استفاده کنند تا با همدلی و تلاش الگوی بسیار خوبی در زمینه اقتصاد مقاومتی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدل اقتصاد مقاومتی به تربیت اقتصادی مردم تاکید دارد

مدل اقتصاد مقاومتی به تربیت اقتصادی مردم تاکید دارد