مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 12:452020-08-26اقتصادي

بهره مندی جمعیت روستایی اهر از گاز طبیعی به 98درصد افزایش می یابد


رییس اداره گاز اهر با بیان اینکه بهره مندی جمعیت روستایی این منطقه از گاز طبیعی به 98 درصد افزایش می یابد گفت: 31 روستای اهر و هوراند به شبکه گاز طبیعی متصل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیز عزیزی عصر امروز چهارشنبه در آیین کلنگ زنی ایستگاه خط تغذیه گاز شهر اهر و افتتاح گازرسانی به روستای حاج علی بیگ کندی با اشاره به آخرین وضعیت گازرسانی به روستاهای شهرستان اهر اظهار داشت: در حال حاضر 53 هزار و 771 مشترک شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند که شامل 41 هزار و 426 مشترک شهری و 12 هزار و 345 مشترک روستایی می شود.

رییس اداره گاز شهرستان اهر با ذکر این که در حال حاضر 171 روستای شهرستان اهر از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند، افزود: شهرستان اهر در حوزه گازرسانی به روستاها در بین شهرستان های آذربایجان شرقی رتبه نخست را دارد.

وی ادامه داد: با توسعه شبکه گازرسانی، 100 درصد خانوارهای شهری و 97 درصد خانوارهای روستایی از گاز طبیعی بهره مند شده اند، همچنین تاکنون 126 کیلومتر طول شبکه گاز طبیعی در شهرستان اهر است.

گازرسانی به 9 روستای شهرستان اهر عزیزی از گازرسانی به 9 روستای شهرستان اهر خبر داد و گفت: با تکمیل پروژه گازرسانی به 9 روستا، تعداد روستاهای گازدار شهرستان به 180 و درصد بهره مندی جمعیت روستایی شهرستان اهر از گاز طبیعی به 98 درصد افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی جمعیت روستایی اهر از گاز طبیعی به 98درصد افزایش می یابد

بهره مندی جمعیت روستایی اهر از گاز طبیعی به 98درصد افزایش می یابد