مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 13:052020-08-26دانش

دانشگاه های آزاد اصفهان و نجف آباد در میان 21 دانشگاه معتبر کشور


multirank نشان می دهد که 21 دانشگاه ایرانی در فهرست برترین دانشگاه های جهان قرار دارند که دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه کاشان و همچنین واحدهای دانشگاه آزاد نجف آباد و اصفهان (خوراسگان) در میان این 21 دانشگاه برتر قرار دارند.

- ایسنا/اصفهان جدیدترین نتایج رتبه بندی U-multirank نشان می دهد که 21 دانشگاه ایرانی در فهرست برترین دانشگاه های جهان قرار دارند که دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه کاشان و همچنین واحدهای دانشگاه آزاد نجف آباد و اصفهان (خوراسگان) در میان این 21 دانشگاه برتر قرار دارند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با اعلام این خبر اظهار کرد: براساس اعلام پایگاه رتبه بندی U-multirank دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در سال 2020 در بین 21 دانشگاه دولتی و آزاد ایران در معیارهای میزان ارجاعات، انتشارات ارجاع شده برتر و انتشارات حرفه ای رتبه نخست را کسب کرده و در میانگین رتبه ای 4’A’ خیلی خوب قرار گرفت.

امیررضا نقش گفت: براساس شاخص های رتبه بندی مذکور، شاخص میزان ارجاعات، میانگین تعداد دفعاتی است که انتشارات پژوهشی در سایر انتشارات تحقیقاتی مورد استناد قرار گرفته اند و شاخص انتشارات ارجاع شده برتر، نسبت انتشارات تحقیقاتی دانشگاه در مقایسه با دیگر انتشارات در همان زمینه علمی و در همان سال است که در 10 درصد بالایی لیست استنادات قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه های آزاد اصفهان و نجف آباد در میان 21 دانشگاه معتبر کشور

دانشگاه های آزاد اصفهان و نجف آباد در میان 21 دانشگاه معتبر کشور