مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 13:302020-08-26سياسي

روحانی:ِ ایران همچون گذشته آماده همکاری با آژانس در چارچوب پادمان است


رییس جمهور کشورمان در دیدار مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، تاکید کرد: «آژانس مسئولیت مهمی در رابطه با برجام دارد، ضرورت حفظ برجام را از لحاظ فنی برای جهان بیان کنید.

- رییس جمهور کشورمان در دیدار مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، تاکید کرد: آژانس مسئولیت مهمی در رابطه با برجام دارد، ضرورت حفظ برجام را از لحاظ فنی برای جهان بیان کنید.

آمریکایی ها به خوبی دریافته اند که خروج آنها از برجام اشتباه بود به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور با بیان اینکه از دیدگاه ما آژانس بین المللی انرژی اتمی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: روابط ایران با آژانس در سطح بسیار خوبی است و پیام سفر مدیرکل آژانس به تهران برای جهانیان این است که ایران مثل گذشته آماده است در چارچوب پادمان با آژانس همکاری نزدیکی داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه در دیدار "رافائل ماریانو گروسی" مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با وی، با ابراز امیدواری به اینکه همکاری های بین ایران و آژانس روز به روز بیشتر شود، گفت: آژانس بین المللی انرژی اتمی علاوه بر وظایف فنی و تخصصی خود در زمینه پادمان و پروتکل الحاقی که ایران داوطلبانه آن را اجرا می کند، در رابطه با برجام و حفظ این سند چند جانبه نیز مسئولیت مهمی برعهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی:ِ ایران همچون گذشته آماده همکاری با آژانس در چارچوب پادمان است

روحانی:ِ ایران همچون گذشته آماده همکاری با آژانس در چارچوب پادمان است