مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 13:352020-08-26حوادث

بازدید جانشین ناجا از بزرگ ترین گمرک کشور


سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا عصر امروز از فعالیت گمرک بندر شهید رجایی بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا طی بازدید از گمرک و بندر شهید رجایی در هرمزگان با ابوالفضل اکبرپور ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیرکل گمرک شهید رجایی دیدار کرد.

وی در این دیدار که سردار مقیمی رییس پلیس امنیت اقتصادی و سردار جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان وی را مشایعت می کردند از خدمات گمرک تقدیر کرد.

وی در این دیدار، گمرک را تنها مرزبان اقتصادی کشور خطاب کرد و گفت: اگر امروز چرخ تولید کشور با وجود تحریم ها و مشکلات فزاینده ای چون کرونا می چرخد به همت جهادگران اقتصادی کشور است که اجازه نمی دهند این چرخ از حرکت بایستد و گمرک در این حرکت بسیار موثر است.

سردار رضایی در ادامه همکاری گمرک و پلیس را بسیار خوب و برادرانه توصیف کرد و افزود: گمرک و پلیس امنیت اقتصادی دو بازوی مهم و یاریگر در عرصه اقتصادی هستند و با همکاری یکدیگر در عرصه مبارزه با قاچاق کالا خوش خواهند درخشید.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه به عنوان یک شهروند سپاسگزار خدمات شایسته و قابل دفاع گمرک است، گفت: امیدوارم گمرک و پلیس با یاری یکدیگر قاچاق کالا را کاهش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید جانشین ناجا از بزرگ ترین گمرک کشور

بازدید جانشین ناجا از بزرگ ترین گمرک کشور