مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 14:052020-08-26اقتصادي

مشکل تامین گاز مایع در نهاوند فردا برطرف می شود


رییس شرکت فرآورده های سوختی نهاوند با بیان اینکه فردا مشکل تامین گاز مایع نهاوند برطرف خواهد شد گفت: گاز ال پی جی برای مصارف خانگی است و استفاده آن برای سواری ها غیر مجاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، ثبت شده است.

رییس شرکت فرآورده های سوختی نهاوند در این زمینه با بیان اینکه مشکل کمبود سوخت مایع نهاوند طی چند روز اخیر به دلیل استفاده آن در بخش حمل و نقل بوده است اظهار کرد: با توجه به اینکه تاکنون سهمیه گاز مایع این شهرستان از اراک تامین می شد اما طی چند روز گذشته به خاطر مشکلاتی در کار تامین سوخت اختلال ایجاد شد و حواله سهمیه ما نیز به اصفهان واگذار شده است.

نعمت الله قیاسی افزود: ماشینی هم که قرار بوده به اصفهان برود به علت مشکلات فنی نتوانسته گاز مایع را به نهاوند انتقال دهد که در نتیجه در کار توزیع گاز مشکل بوجود آمده است.

وی با بیان اینکه امروز ماشینی حمل گاز مایع به سمت اصفهان حرکت کرده و فردا گاز مایع را به نهاوند منتقل می کند در خصوص تامین نیاز گاز مایع روستایی نیز گفت: ما در سطح روستاهای شهرستان مجموعا 263 خانوار داریم که فاقد گازکشی هستند و سوخت مورد نیاز آنها هم از نفت سفید است و هم گاز مایع که طی این مدت از نفت سفید برای مصارف خود استفاده می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل تامین گاز مایع در نهاوند فردا برطرف می شود

مشکل تامین گاز مایع در نهاوند فردا برطرف می شود