مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 14:052020-08-26اقتصادي

پایش آلودگی های نفتی و ساخت وسازهای غیرمجاز در سواحل از طریق هواپیمای فوق سبک


رییس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت: در راستای پایش سواحل، پایس ساخت وسازهای غیرمجاز و پایش ترددهای نوروزی از یک فروند هواپیمای فوق سبک جایرو پلن ALA07 استفاده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بعدازظهر امروز و با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی آشیانه پرنده پایش سازمان بنادر و دریانوردی، در فرودگاه بوشهر به بهره برداری رسید.

در این باره رییس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای انجام وظایف حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی یک فروند پرنده جایرو پلن ELA07 توسط سازمان بنادر و دریانوردی در استان بوشهر راه اندازی شد.

حجت خسروی افزود: برای پایش ساحل، پایش ساخت وسازهای غیرمجاز در سواحل و پایش ترددهای نوروزی این پرنده توسط سازمان بنادر و دریانوردی استفاده می شود.

وی گفت: با توجه به شرایط خاص این پرنده و وضعیت جوی استان بوشهر ضرورت داشت آشیانه ای برای نگهداری این پرنده احداث شود که قرارداد ساخت آن به صورت BOT به مدت 6 سال منعقد شد و بابت ساخت این آشیانه 296 میلیون تومان هزینه شد.

رییس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت: پرنده پایش از ابتدای سال 98 پایش را برای اداره کل بنادر و دریانوردی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش آلودگی های نفتی و ساخت وسازهای غیرمجاز در سواحل از طریق هواپیمای فوق سبک

پایش آلودگی های نفتی و ساخت وسازهای غیرمجاز در سواحل از طریق هواپیمای فوق سبک