مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 14:152020-08-26اقتصادي

توقف خاکبرداری غیرمجاز در قیروکارزین


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین گفت: به دنبال اعلام ممنوعیت هرگونه خاکبرداری و انتقال آن بدون مجوز لازم از جهاد کشاورزی، چهار دستگاه لودر متخلف در این شهرستان شناسایی و توقیف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قیروکارزین، مهدی همتی در روند بررسی و پیگیری پرونده های قضایی متخلفان، اظهار داشت: افزایش گشت های شبانه و رصد اطلاعاتی در مناطق مختلف، خاکبرداری در منطقه مبارک آباد و باروس شناسایی و پس از توقف عملیات متخلفین به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: برحسب قانون علاوه بر توقف فعالیت، بازسازی خاک و جبران خسارت، با حکم مراجع قضایی متخلفان به جزای نقدی دو تا پنج برابر خسارت وارده محکوم و ملزم به پرداخت خواهند شد.

مدیر جهاد کشاورزی قیروکارزین ادامه داد: با توجه به ابلاغ قانون حفاظت از خاک از خرداد ماه 1398 جابجایی خاک از مبدأ و خاکریزی در مقصد تنها پس از صدور مجوز جهاد کشاورزی امکان پذیر است.

وی اضافه کرد: صدور مجوز و موافقت جابجایی خاک فقط در صورتی امکان پذیر است که نقل وانتقال خاک موجب تخریب یا کاهش حاصلخیزی آن در محل مبدأ و مقصد نشود.

همتی بیان داشت: موافقت نامه حمل و جابجایی پس از بازدید کارشناس جهاد کشاورزی از محل، تهیه نقشه و تنظیم صورت جلسه لازم در صورت تشخیص عدم تخریب خاک صادر می شود و تمام اشخاص حقیقی و حقوقی مشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف خاکبرداری غیرمجاز در قیروکارزین

توقف خاکبرداری غیرمجاز در قیروکارزین