مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 14:502020-08-26فرهنگي

کرونا ، رقابت را از سینما حقیقت نگرفت


در دومین جلسه شورای سیاستگذاری چهاردهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت که عصر سوم شهریور 99 در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برگزار شد، اعضای شورا پیرامون فراخوان، - شیوه ی برگزاری و بخش های رقابتی جشنواره گفتگو و تبادل نظر کرده و به این جمع بندی رسیدند که این دوره ی جشنواره هم بصورت رقابتی برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، در ابتدای این نشست گزارشی درباره ی شیوه های برگزاری جشنواره های آنلاین دنیا طی ماه های اخیر، ارائه تمهیدی برای امنیت نمایش فیلم ها و کپی نشدن آن ها در نمایش آنلاین و تدابیر اندیشیده شده برای ثبت نام و دریافت آثار و اجرای جشنواره سینماحقیقت بصورت آنلاین ارائه شد.

در این جلسه نتایج تحقیقات تیم کارشناسی مرکز گسترش پیرامون جشنواره هایی از جمله سینمادورئل، هات داکس، لوکارنو و.

که از اواخر اسفند تاکنون بصورت آنلاین برگزار شده اند، در قالب پاورپوینت به استحضار اعضای شورای سیاست گذاری رسید و شیوه های دسترسی کاربران به اکران آنلاین فیلم ها و سرویس های استفاده شده در جشنواره های ذکر شده توضیح داده شد.

در ادامه سیستم آنلاین ثبت نام صاحبان فیلم ها، اعضای صنوف، میهمانان، اهالی رسانه و دیگر امکانات این پلت فرم آنلاین تشریح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا ، رقابت را از سینما حقیقت نگرفت

کرونا ، رقابت را از سینما حقیقت نگرفت