مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 15:152020-08-26اقتصادي

530 واحد صنعتی راکد احیا شدند


معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون با حمایت های همه جانبه از بخش صنعت 530 واحد صنعتی راکد سطح کشور دوباره احیا شد و به مدار تولید بازگشت.

- محسن صالحی نیا امروز در حاشیه افتتاح دو واحد صنعتی سبزوار در جمع خبرنگاران بیان کرد: حدود 10 هزار واحد صنعتی راکد و نیمه فعال در کشور وجود دارد که برنامه ریزی شده طی سال جاری 1500 واحد آن ها احیا شود.

وی اظهار کرد: همچنین از این تعداد واحد راکد طی سال گذشته 1300 واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشت.

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با اشاره به حمایت های دولت از بخش صنعت گفت: طی دو سال گذشته 2500 واحد صنعتی کوچک و متوسط جدید به مجموعه واحدهای صنعتی مستقر در نواحی و شهرک های صنعتی افزوده شده است.

صالحی نیا ادامه داد: بیش از 860 شهرک و نواحی صنعتی در کشور فعال است که محدودیت های بین المللی، هزینه های بالای تولید و بازپرداخت تسهیلات برخی از مشکلات پیش روی واحدهای راکد است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار نیز عنوان کرد: همزمان با چهارمین روز هفته دولت دو طرح صنعتی با ظرفیت تولید سالانه 40 هزار موتور فوق کم مصرف و پروانه های پلیمری پربازده با هزینه 100 میلیارد ریال و طرح صنایع الکترونیکی تولیدی با سرمایه گذاری 30 میلیارد افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

530 واحد صنعتی راکد احیا شدند

530 واحد صنعتی راکد احیا شدند