مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 16:252020-08-26سياسي

معاون وزیر کشور: مشکلات مانع رونق عمرانی کشور نشده است


معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: در استانداری های مختلف هیچ سالی مثل دو سال گذشته مشکل نداشتیم، در این دو سال تمام بحران ها را داشتیم که به کوری چشم دشمنان علی رغم مشکلات همه مسائل عمرانی و موضوعات متوقف نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، مهدی جمالی نژاد در سفر یک روزه خود به کاشان و در دیدار با امام جمعه این شهرستان، ضمن تسلیت ایام سوگواری حسینی و گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: حوزه دهیاری و شهرداری های کشور بسیار بزرگ و مویرگی در جامعه و مانند خاکریز جلوی دشمن حساس است که عملکرد این حوزه می تواند احساس رضایتمندی و نارضایتی را در مردم ایجاد کند.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی با اشاره به شتاب اتمام پروژه ها گفت: پروژه های بسیار عظیمی در این دو سال رقم خورده و با هم افزایی و همدلی تا پایان دولت دوازدهم شاهد اتمام پروژه های نیمه تمام خواهیم بود.

چشم انداز 50 ساله همراه با مدیرت یکپارچه به آبادانی شهرها کمک می کند حجت الاسلام عباسعلی سلیمانی نیز در این دیدار اظهار داشت: فلسفه پیدایش شهرستان های ویژه این بود که اختیارات گسترده شود و توسعه و آبادانی افزون شود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با بیان اینکه در شهرستان ها دو قدرت می درخشند، گفت: یک قدرت وظیفه هماهنگی است و یک قدرت وظی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر کشور: مشکلات مانع رونق عمرانی کشور نشده است

معاون وزیر کشور: مشکلات مانع رونق عمرانی کشور نشده است