مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 16:402020-08-26سياسي

حضرت قاسم(ع) بهترین الگوی نوجوانان است/ حسین(ع) کشتی نجات


فرماندار میامی با اشاره به اینکه حضرت قاسم(ع) بهترین الگوی نوجوانان است، گفت: توسل به الگوهایی از جنس اهل بیت(ع) ما را از گمراهی خارج می سازد.

- میامی- فرماندار میامی با اشاره به اینکه حضرت قاسم(ع) بهترین الگوی نوجوانان است، گفت: توسل به الگوهایی از جنس اهل بیت(ع) ما را از گمراهی خارج می سازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد ملایری شامگاه چهارشنبه در همایش بزرگ مذهبی احلی من العسل میامی با حضور هیئت های مذهبی دانش آموزی شهرستان با اشاره به الگوهایی که در دین مبین اسلام وجود دارد، بیان کرد: حضرت قاسم (ع) که شهادت را از عسل شیرین تر می دانست، بهترین الگوها برای نوجوانان ما محسوب می شود.

وی با بیان اینکه اهل بیت (ع) کشتی های نجات هستند، ابراز کرد: هر کس به این الگوها متوسل شد، می تواند در دنیای امروز که مالامال از طوفان ها است، نجات یابد.

فرماندار میامی با بیان اینکه طبق فرمایش نبی مکرم اسلام (ص) همه انسان ها کشتی هستند، ابراز کرد: امام حسین (ع) کشتی نجاتی است که دو ویژگی متفاوت با دیگران دارد نخست وسعت و ظرفیتی بسیار دارد و دوم انسان را با سرعت بیشتری به سعادت می رساند.

ملایری با بیان اینکه بسیاری در دنیا وجود دارند که در حال غرق شدن در دنیای امروز، با توسل به امام حسین (ع) و امثال حضرت قاسم (ع) نجات یافته اند، تاکید کرد: دنیای امروزی ما مم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت قاسم(ع) بهترین الگوی نوجوانان است/ حسین(ع) کشتی نجات

حضرت قاسم(ع) بهترین الگوی نوجوانان است/ حسین(ع) کشتی نجات