مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 19:502020-08-26اقتصادي

آسیب جدی اصناف کرونازده از تعطیلی جلسات هیات عالی نظارت


عضو و سخنگوی هیات رییسه اتاق اصناف ایران با طرح این موضوع که چه دلیلی دارد جلسات هیات عالی نظارت پس از روی کار آمدن چند وزیر و دو سرپرست، همچنان تشکیل نشود؟ گفت: - عضو و سخنگوی هیات رییسه اتاق اصناف ایران با طرح این موضوع که چه دلیلی دارد جلسات هیات عالی نظارت پس از روی کار آمدن چند وزیر و دو سرپرست، همچنان تشکیل نشود؟ گفت: از مدتی پیش از دوران وزارت محمد شریعتمداری و رضا رحمانی و نیز دوران دو سرپرست پیشین و فعلی در وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت)، همچنان هیات عالی نظارت تشکیل جلسه نداده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اتاق اصناف ایران، مجتبی صفایی اظهار کرد: ما نباید طوری رفتار کنیم که اصناف گمان کنند به حال خود رها شده اند.

در حال حاضر به موجب شرایط پیش آمده از شیوع کرونا و دیگر مشکلات و گره های اقتصادی اصناف بیش از هر زمان دیگری نیاز به برگزاری این نشست ها دارند.

وی با بیان اینکه، دبیرخانه هیات عالی نظارت، مجری مصوبات هیات عالی نظارت است و این هیات از چند سال پیش تاکنون جلسه ای تشکیل نداده است، تصریح کرد: پس دبیرخانه هیات عالی نظارت چه مصوباتی را اجرا می کند؟ قبل از شیوع بیماری کرونا این جلسات تشکیل نشد و این دوران گذشت؛ اما امروز این سوال مطرح است که آیا مسئولان اقتصادی کشور در شرایط شیوع کرونا، نیازی به تصمیم سازی های جدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب جدی اصناف کرونازده از تعطیلی جلسات هیات عالی نظارت

آسیب جدی اصناف کرونازده از تعطیلی جلسات هیات عالی نظارت