مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 01:352020-08-26سياسي

دروس آزمایشگاهی نیمسال تحصیلی دوران کرونا دانشجویان حذف می شود


معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه دانشجویانی که موفق به گذراندن دروس آزمایشگاهی نشده اند واحد عملی آنها حذف می شود، گفت: دانشجویان باید واحد آزمایشگاهی خود را در ترم های تحصیلی بعدی پشت سر بگذارنند.

- علی اکبر افضلیان معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با بیان اینکه امکان جایگزینی برخی از دروس عملی با دروس نظری وجود دارد، اظهار داشت: دانشگاه شهید بهشتی برای نیم سال تحصیلی پیش رو در جلسه شورای آموزشی دانشگاه در خصوص دروس عملی دانشجویان تصمیمات خوبی را اتخاذ کرد به طوری که دانشجویان می توانند برخی از دروس عملی خود را با انجام یکسری پروسه و شبیه سازی کامپیوتری یا گذراندن یک درس به جای واحد عملی جایگزین کنند.

* دانشجویان واحد آزمایشگاهی خود را در ترم بعدی بگذرانند وی با بیان اینکه دانشجویانی که موفق به گذراندن دروس آزمایشگاهی نشده اند واحد عملی آنها حذف می شود، گفت: دانشجویان باید واحد آزمایشگاهی خود را در ترم های تحصیلی بعدی پشت سر بگذارنند.

* دروس عملی تاخیری 98 در ترم تابستان انجام می شود معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی تصریح کرد: دروس عملی که در نیم سال دوم تحصیلی سال 98 اجرا نشده و یا به تأخیر افتاده در ترم تابستان در قالب آزمایشگاه و کارگاه انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروس آزمایشگاهی نیمسال تحصیلی دوران کرونا دانشجویان حذف می شود

دروس آزمایشگاهی نیمسال تحصیلی دوران کرونا دانشجویان حذف می شود