مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 02:402020-08-26اقتصادي

تامین مالی پتروپالایشگاه ها از بورس معطل صندوق توسعه ملی


گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، از جمله طرح های مهم و راهبردی که در مجلس دهم تصویب شد قانون توسعه صنایع پایین دستی نفت و میعانات گازی با استفاده از سرمایه گذاری مردمی بود که در صورت اجرای این قانون بخش قابل توجهی از مشکلات مربوط به تحریم های نفتی و حجم .

- به گفته مسئولان وزارت نفت، شروع تامین مالی شرکت های متقاضی ساخت پتروپالایشگاه از بورس معطل تشکیل جلسه هیات امنای صندوق توسعه ملی به ریاست رییس جمهور است.

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، از جمله طرح های مهم و راهبردی که در مجلس دهم تصویب شد قانون توسعه صنایع پایین دستی نفت و میعانات گازی با استفاده از سرمایه گذاری مردمی بود که در صورت اجرای این قانون بخش قابل توجهی از مشکلات مربوط به تحریم های نفتی و حجم بالای نقدینگی سرگردان در کشور حل می شد.

به عبارتی اجرای این قانون علاوه بر این که کشور را در برابر تحریم های نفتی بیمه می کند، نقدینگی موجود در بورس را به سمت پروژه های مولد اقتصادی خواهد برد که این موضوع آثار مثبتی در اقتصاد بر جای خواهد گذاشت.

تنفس خوراک؛ تمهید مجلس برای حمایت از پتروپالایشگاه هاقانون توسعه صنایع پایین دستی نفت و میعانات گازی با استفاده از سرمایه گذاری مردمی در تیرماه سال 98 در مجلس به تصویب رسید که از جمله بند های مهم آن دادن تنفس خوراک به پتروپالایشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین مالی پتروپالایشگاه ها از بورس معطل صندوق توسعه ملی

تامین مالی پتروپالایشگاه ها از بورس معطل صندوق توسعه ملی