مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 03:452020-08-27اجتماعي

توزیع 10 هزار بسته معیشتی با راه اندازی پویش «همدلی محرم» در گلستان


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان از تهیه و توزیع 10 هزار بسته معیشتی با راه اندازی پویش «همدلی محرم» خبر داد.

- الهام سادات خاندوزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان با اشاره به اجرای متمرکز طرح پویش همدلی محرم در استان گلستان اظهار کرد: این پویش با استفاده از ظرفیت تشکل های غیردولتی در استان راه اندازی شده و قرار است در روزهای ششم و هفتم محرم 10 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شود، این پویش در برخی از شهرستان های استان هم به صورت متمرکز اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت های این پویش کمک به نیازمندان و خانواده های کم برخوردار است، تصریح کرد: بسته های معیشتی با همکاری سمن ها و تشکل های غیردولتی تهیه و در محل مصلی گرگان چیدمان شده است تا در یک حرکت منسجم و تاثیرگذار البته با حفظ کرامت و رعایت اصول بهداشتی نسبت به توزیع بسته ها بین نیازمندان اقدام شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون کمک مومنانه گفت: مردم ما همواره در نوعدوستی زبانزد هستند و هر زمان که در کشور مشکلی به وجود می آید با استفاده از ظرفیت مردمی نتایج خوبی حاصل شده و نمونه بسیار امیدبخش آن در همین کمک های مومنانه متبلور شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 10 هزار بسته معیشتی با راه اندازی پویش «همدلی محرم» در گلستان

توزیع 10 هزار بسته معیشتی با راه اندازی پویش «همدلی محرم» در گلستان