مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 04:152020-08-27سياسي

بهشت همان محضر ولایت اهل بیت (ع) است


استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه در برخی از روایات محضر ولایت معصومین (ع) به عنوان خود بهشت دانسته شده است گفت: باید گفت گستردگی رحمت ائمه تنها شامل انسان ها نمی شود بلکه همه عوالِم را در بر می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین محمد میرزامحمدی چهارشنبه شب مصادف با شب هفتم ماه محرم الحرام در گلزارشهدای امامزاده علی بن جعفر (ع) قم با بیان این که بیش از 400 آیه قرآن کریم درباره حضرت رسول الله (ص) است اظهار کرد: کتاب های زیادی درباره پیامبر اعظم (ص) نوشته شده اما متأسفانه تاکنون اثر جامع و فاخری که همه این آیات را درباره شخصیت و سیره پیامبر (ص) دیده باشد نوشته نشده است.

وی همچنین افزود: خداوند در قرآن و در سوره حِجر به جان پیامبر ما سوگند می خورد و در سوره انفال نیز خودِ وجود پیامبر عظیم الشأن را دفع کننده عذاب می نامد و البته آن حضرت نزد خداوند آن چنان بزرگ است که در قرآن، لحن خطابی با اسم کوچک به پیامبر (ص) نشده، در حالی که لحن خطابی با اسم کوچک به سایر پیامبران دیده می شود.

میرزامحمدی خاطر نشان کرد: البته خلاف ادب نیست که خداوند متعال، پیامبرش را با اسم کوچک بخواند ولی حضرت ختمی مرتبت (ص) در محضر الهی آن چنان بزرگ دانسته شده که خطاب های به ایشان تنها به دو صورت یا أیّها الرّسول و یا أیّها النّبی آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهشت همان محضر ولایت اهل بیت (ع) است

بهشت همان محضر ولایت اهل بیت (ع) است