مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 04:252020-08-27اقتصادي

بهره مندی اهالی حوم الدین راویز رفسنجان از آب شرب پس از 20 سال انتظار


پس از 20 سال کم آبی و بی آبی اهالی حوم الدین راویز در رفسنجان با اصلاح شبکه آب مردم این منطقه به طور 24 ساعته می توانند از آب شرب بهره مند شوند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، در پنجمین روز از هفته دولت با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان و بخش کشکوییه پروژه زیرسازی و آسفالت بلوار خاتم الانبیاء (ص) روستای احمدآباد دئفه با اعتبار 710 میلیون تومان افتتاح شد.

در ادامه ریزسازی و آسفالت خیابان مصطفی خمینی و پارک خاتم الانبیاء شهر کشکوییه با اعتبار یک میلیارد و 150 میلیون تومان، تقویت آنتن دهی تلفن همراه شهر کشکوییه با اعتبار 500 میلیون تومان و افتتاح باشگاه ورزشی شهید حقانی شهر کشکوییه هم با اعتبار 400 میلیون تومان افتتاح شدند.

افتتاح گلخانه دو هزار مترمربعی احمدی در روستای حسن آباد در ادامه انجام شد و تعدادی پروژه در شریف آباد کشکوییه شامل آسفالت و سنگفرش معابر روستا، ساخت زمین چمن مصنوعی روستای حسین آباد، اصلاح شبکه و لوله گذاری شبکه آب شرب حوم الدین، رفع افت ولتاژ و تبدیل سیم به کابل، جدول گذاری و روشنایی بلوار امام بهجت آباد امین، کابل نوری روستای دره کردی به طول 45 کیلومتر و گازرسانی به چهار واحد مرغداری جمعا با اعتبار 66 میلیارد و 620 میلیون ریال در ادامه افتتاح و بهره برداری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی اهالی حوم الدین راویز رفسنجان از آب شرب پس از 20 سال انتظار

بهره مندی اهالی حوم الدین راویز رفسنجان از آب شرب پس از 20 سال انتظار