مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 04:502020-08-27سياسي

گمرک و پلیس امنیت اقتصادی دو بازوی مهم در عرصه اقتصادی هستند


گمرک و پلیس امنیت اقتصادی دو بازوی مهم و یاری گر در عرصه اقتصادی هستند و با همکاری یکدیگر در عرصه مبارزه با قاچاق کالا خوش خواهند درخشید.

- ایسنا/هرمزگان جانشین فرمانده ناجا گفت: گمرک و پلیس امنیت اقتصادی دو بازوی مهم و یاری گر در عرصه اقتصادی هستند و با همکاری یکدیگر در عرصه مبارزه با قاچاق کالا خوش خواهند درخشید.

سردار قاسم رضایی روز گذشته(پنجم شهریورماه) طی بازدید از گمرک و بندر شهید رجایی بندر عباس با ابوالفضل اکبرپور ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیرکل گمرک شهید رجایی دیدار کرد.

وی در این دیدار که سردار مقیمی رییس پلیس امنیت اقتصادی و سردار جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان حضور داشتند از خدمات گمرک تقدیر کرد.

رضایی در این دیدار گمرک را تنها مرزبان اقتصادی کشور دانست و عنوان کرد: اگر امروز چرخ تولید کشور با وجود تحریم ها و مشکلات فزاینده ای چون کرونا می چرخد به همت جهادگران اقتصادی کشور است که اجازه نمی دهند این چرخ از حرکت بایستد و گمرک در این حرکت بسیار موثر است.

وی در ادامه همکاری گمرک و پلیس را بسیار خوب و برادرانه توصیف کرد و افزود: گمرک و پلیس امنیت اقتصادی دو بازوی مهم و یاری گر در عرصه اقتصادی هستند و با همکاری یکدیگر در عرصه مبارزه با قاچاق کالا خوش خواهند درخشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمرک و پلیس امنیت اقتصادی دو بازوی مهم در عرصه اقتصادی هستند

گمرک و پلیس امنیت اقتصادی دو بازوی مهم در عرصه اقتصادی هستند