مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 04:552020-08-27سياسي

احداث منطقه ویژه اقتصادی سلماس تسریع می یابد


نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ناتوانی شهرداری سلماس در مدیریت منطقه ویژه اقتصادی سلماس گفت: روند احداث این منطقه با مشارکت بخش خصوصی تسریع می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی نیکزاد چهارشنبه شب در جلسه بررسی مشکلات پیش روی منطقه ویژه اقتصادی سلماس عنوان کرد: با توجه به ناتوانی شهرداری سلماس به جهت محدودیت شدید درآمدی پیگیر هستیم تا یک شرکت بزرگ نظیر ایمیدرو مسئولیت آماده سازی منطقه ویژه اقتصادی سلماس را برعهده بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه با بهره مندی از ظرفیت بخش خصوصی پیگیر مشارکت شرکت های سرمایه گذاری در آماده سازی منطقه ویژه اقتصادی سلماس هستیم، عنوان کرد: امید داریم تا با تأمین زیرساخت های لازم شاهد حضور بخش خصوصی و فعال سازی این منطقه باشیم.

نیکزاد با اشاره به ظرفیت های منطقه سلماس تصریح کرد: دو راهکار اعطای تسهیلات بلاعوض و دعوت از شرکت های بزرگ نظیر ایمیدرو برای تأمین زیرساخت های لازم جهت حضور بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی سلماس را پیگیر هستیم.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی از طرح های در دست اقدام مجلس برای تأمین مسکن خبر داد و گفت: با همکاری فعالین عرصه مسکن در حال تدوین طرحی هستیم که با تولید انبوه مسکن، از دلال بازی نیز جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث منطقه ویژه اقتصادی سلماس تسریع می یابد

احداث منطقه ویژه اقتصادی سلماس تسریع می یابد