مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 05:152020-08-27اقتصادي

7700 میلیارد تومان پروژه در استان آماده بهره برداری است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: 7 هزار و 700 میلیارد تومان پروژه در استان آماده بهره برداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی،  علی رسولیان به وضعیت خوب استان در سطح کشور اشاره کرد و اظهار کرد: ما از نظر ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای گفت وگو در کشور اول و در تنظیم بازار دومین و از نظر ستاد تسهیل جزو سه استان برتر کشور هستیم.

وی به تشریح مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی پرداخت و بیان کرد: این مدل پروژه محور نیست و بر محور توانمندسازی مردم روستایی استوار است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی به اجرای مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در خراسان رضوی به عنوان دومین استان پس از کرمان اشاره و عنوان کرد: خراسان رضوی به 12 منطقه تقسیم شد و 240 معین اقتصادی در این مناطق مشغول به کار هستند.

رسولیان از حضور همه نهادهای کشوری و بنگاه های استانی بخش عمومی و خصوصی در استان خبر داد و افزود: بنیاد مسکن نیز به عنوان جدیدترین معین، توانمندسازی شهرستان باخرز را به عهده گرفت.

وی از افتتاح برخی پروژه های اقتصادی از جمله در خواف، سرخس و مشهد در هفته دولت خبر دادو اظهار کرد: در سال جاری پروژه های دارویی و پزشکی و از طرفی پروژه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7700 میلیارد تومان پروژه در استان آماده بهره برداری است

7700 میلیارد تومان پروژه در استان آماده بهره برداری است