مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 05:552020-08-27اجتماعي

3هزار دانش آموز سمنانی جذب همیار طبیعت شدند


مسئول آموزش و ترویج منابع طبیعی سمنان بابیان اینکه توانمندسازی جوامع محلی و آموزش نقش مهمی در حراست از منابع طبیعی دارد، گفت: سه هزار دانش آموز در شهر سمنان جذب همیار طبیعت شدند.

- الهام امینی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه طی دوره هفت ساله دولت تدبیر و امید بالغ بر 100 دوره آموزشی ویژه مجریان و بهره برداران در شهر سمنان برگزارشده است، ابراز داشت: طی این مدت بیش از سه دانش آموز در شهر سمنان جذب همیار طبیعت شدند.

وی ضمن بیان اینکه آموزش به ویژه در سن کودکی می تواند نقش مهم در حفاظت و حراست از عرصه های طبیعی ایفا کند، افزود: تلاش شد تا با جذب همیاران طبیعت و آموزش آن ها، این افراد در حکم سفیرانی برای حفاظت از منابع طبیعی شوند و آموزش ها از این طریق به درون خانواده ها راه پیدا کند.

مسئول آموزش و ترویج منابع طبیعی سمنان بابیان اینکه اجرای پروژه توانمندسازی جوامع محلی در حوزه چاشت خوران منجر به تشکیل چند تشکل و مشارکت مردمی در اجرای پروژه های آبخیزداری شد، ابراز داشت: معتقدیم با توجه به وسیع بودن عرصه منابع طبیعی بهترین راه حفاظت مشارکت خود بهره برداران است لذا توانمندسازی این گروه در دستور کار قرارگرفته است.

امینی در ادامه تصریح کرد: در راستای پیشگیری از اطفای حریق نیز بیش از 100 عنوان بروشور آموزشی بین بهره برداران ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3هزار دانش آموز سمنانی جذب همیار طبیعت شدند

3هزار دانش آموز سمنانی جذب همیار طبیعت شدند