مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 06:002020-08-27اجتماعي

تابستان پرباران در سیستان و بلوچستان و 51 میلی متر بارش جدید


معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در حالی بیش از دو ماه آز آغاز تابستان می گذرد که همچنان بارش های سامانه مونسون در استان ادامه دارد به طوریکه حتی در شبانه روز گذشته نیز 51 میلی متر باران از ایستگاه بارانسنجی «انجیروک» شهرستان .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در حالی بیش از دو ماه آز آغاز تابستان می گذرد که همچنان بارش های سامانه مونسون در استان ادامه دارد به طوریکه حتی در شبانه روز گذشته نیز 51 میلی متر باران از ایستگاه بارانسنجی انجیروک شهرستان مهرستان بارش گزارش شده است.

محمود دیانتی در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: همانطور که انتظار می رفت عصر چهارشنبه بر شدت بارش های مونسون در نیمه جنوبی استان افزوده شد و در شبانه روز گذشته از حدود 10 ایستگاه بارانسنجی بارندگی گزارش شد.

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی بیشترین بارش ها به ترتیب از ایستگاه های انجیروک مهرستان با 51، مچان سرباز 24، رییس آباد سرباز 22، شهر مهرستان 10.

5 و سنیب خاش 9 میلی متر گزارش شده است.

وی افزود: بر اساس خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی همچنان تا شرایط برای بارش های رگباری همراه با رعد و برق، تندباد لحظه ای و بارش ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابستان پرباران در سیستان و بلوچستان و 51 میلی متر بارش جدید

تابستان پرباران در سیستان و بلوچستان و 51 میلی متر بارش جدید