مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 06:002020-08-27فناوري

معرفی افزونه صفحه ساز المنتور


المنتور یک افزونه ست که با استفاده از آن برای ساخت و طراحی قسمت های مختلف وب سایت های وردپرسی می توان خود استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام ژاکت، با المنتور می توان برگه ها، نوشته ها، هدر، فوتر، پاپ آپ و هر جای دیگر را به سلیقه و طراحی کاربر ایجاد نمود بدون اینکه کاربر حتی یک خط کد نویسی نماید.

در حال حاضر افزونه المنتور جزء محبوب ترین صفحه سازهای حال حاضر سیستم مدیریت محتوای وردپرس است و هر روزه هم آمار استفاده کنندگان از آن بیشتر و بیشتر می شود و آن هم به خاطر استفاده آسان و کاربردی این افزونه است.

المنتور محبوب ترین صفحه ساز حال حاضر وردپرس المنتور توسط تیم Pojo Themes ایجاد شده که از جمله محصولات آن ها نسخه رایگان و پرو المنتور را می توان نام برد، هر چند که المنتور پرو یک افزونه جدید است، اما نسخه رایگان المنتور از ماه ژوئن سال 2016 در مخزن وردپرس در دسترس همه کاربران قرار گرفته است و تا این لحظه بیش از 5 میلیون نصب فعال دارد.

این در حالی است که همه امکانات در نسخه رایگان المنتور فعال نیست و کاربران برای اینکه به ویژگی های بیشتری دست یابند باید نسخه پرو یا همان پولی آن را تهیه نمایند.

رابط کاربری افزونه المنتور بسیار ساده و کاربر پسند است به طوری که هرکس با هر سطح از مهارت می تواند به راحتی با آن کار کند و نیازهای خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی افزونه صفحه ساز المنتور

معرفی افزونه صفحه ساز المنتور