مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 06:052020-08-27سياسي

بیش از 30 سریال در معاونت استان ها در حال تولید است


رییس مرکز سیمای استان های سازمان صدا و سیما گفت: در حال حاضر بیش از 30 کار در معاونت استان ها در حال تولید است و سریال سنجرخان را در کردستان داریم و سریال دخترم نرگس کار معاونت استان ها بود که رتبه نخست تولیدات نمایشی را در سال جاری کسب کرده است.

- ایسنا/کرمان رییس مرکز سیمای استان های سازمان صدا و سیما گفت: در حال حاضر بیش از 30 کار در معاونت استان ها در حال تولید است و سریال سنجرخان را در کردستان داریم و سریال "دخترم نرگس" کار معاونت استان ها بود که رتبه نخست تولیدات نمایشی را در سال جاری کسب کرده است.

سیدعباس فاطمی صبح امروز ششهم شهریورماه در مراسم آغاز رسمی پیش تولید سریال ملی راز ناتمام ویژه شهید محمدجواد باهنر در کرمان اظهار کرد: کرمان به اندازه یک قاره در دنیا قهرمان دارد که حقیقتا این قهرمانان نمونه ندارند و حتما شخصیت و قهرمانی در طراز حاج قاسم سلیمانی با این نمونه رفتار و سلوک در تاریخ نداریم.

وی افزود: در رسانه ملی وظیفه داریم این قهرمانان را معرفی کنیم اما به دلیل حجم زیاد تعهدات و مسائل اجرایی و اداری و کمبودهای همیشگی، کم کاری شده و درباره شهیدان رجایی و باهنر واقعا کم کاری کرده یا حداقل کاری که باید، انجام نداده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 30 سریال در معاونت استان ها در حال تولید است

بیش از 30 سریال در معاونت استان ها در حال تولید است