مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 07:152020-08-27سياسي

گلایه شهروندان خرم دره ای از طولانی شدن روند اجرای پروژه پل ولیعصر (عج)


علت تاخیر در اجرای پل ولیعصر (عج)، قصور شهرداری و نبود اعتبارات لازم است.

- گلایه شهروندان خرم دره ای از طولانی شدن روند اجرای پروژه پل ولیعصر (عج) ایسنا/زنجان فرماندار خرم دره گفت: علت تاخیر در اجرای پل ولیعصر (عج)، قصور شهرداری و نبود اعتبارات لازم است.

حجت محمدی ظهر امروز (6 شهریورماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه خرم دره، با تاکید بر اینکه انتقادات را از سوی هر شخصی با هر گرایشی که انجام شود با جان و دل قبول می کنیم، ادامه داد: در انتقادات باید حب و بغض را کنار گذاشت، زیرا سیاه نمایی برخی از مسائل که از آن آگاهی نداریم به ضرر جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه از وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم همه باخبر هستیم، افزود: همه تلاش ما این است که در این شرایط سخت و نفس گیر، گره از مشکلات مردم باز کنیم.

محمدی با اشاره به اینکه تحریم همواره در کشور وجود داشته است اما در طول دولت تدبیر و امید به اوج خود رسیده است، اظهار کرد: علاوه بر تحربم کرونا نیز کشور را تحت تاثیر قرار داد که همین امر سبب شد، صادرات تحت الشعاع قرار گیرد.

این مسئول، با اشاره به اینکه پروژه زیرگذر بر اساس نظر مهندسان راه و شهرسازی روگذر کمربندی به بهره برداری رسید، با این استدلال که باید با عبور دادن روگذر و کاهش بار ترافیکی عملیات عمرانی فاز دوم زیرگذر شروع شود، اضافه کرد: ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه شهروندان خرم دره ای از طولانی شدن روند اجرای پروژه پل ولیعصر (عج)

گلایه شهروندان خرم دره ای از طولانی شدن روند اجرای پروژه پل ولیعصر (عج)