مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 07:152020-08-27سياسي

کتیبه کربلا در کنتاکی آمریکا/ حتی در آن سوی اقیانوس، حسین تنها نیست


امام حسین است دیگر! فرقی نمی کند پیرغلام مسجدکرامت مشهد او را صدا کند، یا مداح پاکستانی مرکز اسلامی اهل البیت لکسینگتون آمریکا.

هر کجای دنیا باشی و مجلس روضه به هر زبانی که باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه رسالت یادداشتی عاشورایی از عطیه ساکنی منتشر کرده است که متن آن از نظرتان می گذرد.

امام حسین است دیگر! فرقی نمی کند پیرغلام مسجد کرامت مشهد او را صدا کند، یا مداح پاکستانی مرکز اسلامی اهل البیت شهر لکسینگتون آمریکا.

هر کجای دنیا باشی و مجلس روضه به هر زبانی که باشد، دلت چنان از شنیدن نام حسین زیر و رو می شود که انگارنه انگار هیچ جای آن روضه  غیر فارسی را نفهمیده ای و تا همین چند لحظه پیش داشتی خداخدا می کردی که زودتر نوبت به روضه فارسی برسد! بگذار این طور بگویم؛ تصور کن محرم را این سر دنیا در غربت می گذرانی و در مسجد کوچکی نشسته ای.

مداح پاکستانی دارد نوحه می خواند و تو هر کار می کنی نمی توانی بفهمی چه می گوید!  اما به محض این که لابه لای نوحه اش می گوید حسین ، بی اختیار اشکت سرازیر می شود و شروع می کنی به روضه فارسی خواندن برای دل خودت! کبوتر دلت پرواز می کند سمت بین الحرمین و بنا می کنی به زمزمه : صفا و مروه دیده ام، گرد حرم دویده ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتیبه کربلا در کنتاکی آمریکا/ حتی در آن سوی اقیانوس، حسین تنها نیست

کتیبه کربلا در کنتاکی آمریکا/ حتی در آن سوی اقیانوس، حسین تنها نیست