مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 07:202020-08-27دانش

امروز، پایان فرصت انتخاب رشته آزمون دکتری


پذیرفته شدگان اولیه آزمون دکتری سال 99 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تا پایان امروز فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون دکتری که از روز دوشنبه سوم شهریور ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده بود ساعت 24 امشب پنج شنبه 6 مرداد ماه سال جاری پایان می پذیرد.

داوطلبان در این فرصت باقی مانده می توانند نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی خود (حداکثر 50 کدرشته محل) با توجه به رشته امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، از طریق سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

به داوطلبان توصیه می‌شود ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌های مرتبط با آن اقدام کرده، سپس کدرشته‌ محل‌های مورد علاقه خود را از بین کدرشته‌محل‌های مربوط به رشته امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه، مرتب کرده و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب های خود اقدام کنند.

همچنین عدم ثبت‌نام در این سامانه به منزله انصراف از تحصیل تلقی می شود.

همچنین در گزینش نهایی، وضعیت علمی داوطلبانی که مبادرت به تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی اینترنتی خود در موعد مقرر نکنند و یا نتیجه مراحل مذکور از سوی معاونت مذکور به صورت منفی به سازمان اعلام شود، مورد بررسی ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز، پایان فرصت انتخاب رشته آزمون دکتری

امروز، پایان فرصت انتخاب رشته آزمون دکتری