مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 07:252020-08-27دانش

اخذ مجوز نخستین شتابدهنده تخصصی گیاهان دارویی در دانشگاه آزاد اصفهان


نخستین شتابدهنده تخصصی گیاهان دارویی و صنایع وابسته موفق به اخذ مجوز از معاونت تحقیقات، نوآوری و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی شد.

- ایسنا/اصفهان نخستین شتابدهنده تخصصی گیاهان دارویی و صنایع وابسته موفق به اخذ مجوز از معاونت تحقیقات، نوآوری و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با اعلام این خبر، اظهار کرد: اولین شتابدهنده تخصصی گیاهان دارویی و صنایع وابسته به عنوان دومین شتابدهنده در دانشگاه آزاد اسلامی و در راستای تکمیل بخش های مختلف سرای نوآوری گیاهان دارویی موفق به اخذ مجوز از معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی شد.

پیام نجفی گفت: جهت بهره مندی از توان سایر شتابدهنده های کشور و هم افزایی بیشتر جهت سرعت بخشیدن به پیشرفت ایده ها با شتابدهنده های پرسیس ژن و لاکتویژن، تفاهم نامه همکاری منعقد شده است.

وی خاطر نشان کرد: شتابدهنده، در واقع مجموعه امکانات و فضایی است که استارتاپ ها در مرحله اول می توانند برای گرفتن مشاوره و راهنمایی و اجرای اولیه طرح به آن جا مراجعه کرده و به شبکه های مربوطه دسترسی پیدا کنند تا به رشد مناسب و سریع آن ها کمک کنند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با اشاره به اینکه شتابدهنده ها در واقع ایده های جدید را مطالعه کرده و روی آن ها سرمایه گذاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ مجوز نخستین شتابدهنده تخصصی گیاهان دارویی در دانشگاه آزاد اصفهان

اخذ مجوز نخستین شتابدهنده تخصصی گیاهان دارویی در دانشگاه آزاد اصفهان