مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 07:252020-08-27ورزشي

بانوان تیرانداز قم روی سکوی چهارم ایران / دختران دسته اولی قم ششم شدند


تیم های منتخب هیأت تیراندازی استان قم به ترتیب رتبه های چهارم لیگ برتر و ششم لیگ دسته اول تیراندازی زنان باشگاه های کشور را به خود اختصاص دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، رتبه چهارمی لیگ برتر و مقام ششمی لیگ دسته اول فصل 1398 مسابقات تیراندازی زنان باشگاه های کشور در حالی به نام تیم های منتخب هیأت تیراندازی قم به ثبت رسید که سازمان لیگ فدراسیون با توجه به تداوم شیوع ویروس کرونا در کشور و با هدف حفظ سلامتی تیراندازان، در جلسه کمیته اجرایی فدراسیون تیراندازی تکلیف تیم های قهرمان و سقوط کننده را بدون برگزاری ادامه رقابت های لیگ برتر و دسته اول مشخص کرد، در شرایطی که لیگ برتر بانوان با رقابت 6 تیم و لیگ دسته اول بانوان با حضور 12 تیم به انجام رسید.

در جدول رده بندی نهایی رقابت های سیزدهمین دوره لیگ برتر تیراندازی بانوان باشگاه های کشور تیم هیأت تیراندازی قم در رشته تفنگ بادی با یک برد، 6 باخت و 11 امتیاز بین 6 تیم جایگاه چهارم را کسب کرد و در لیگ برتر ماندنی شد، در حالی که تیم های مقاومت با 35 امتیاز، ساچمه بیژن با 27 امتیاز و شهرداری قزوین با 19 امتیاز اول تا سوم شدند.

در رشته تپانچه بادی مسابقات بانوان لیگ برتر باشگاه های ایران نیز تیم هیأت تیراندازی قم عملکردی مشابه رشته تفنگ داشت و با یک برد، 6 باخت و 11 امتیاز رده چهارم را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان تیرانداز قم روی سکوی چهارم ایران / دختران دسته اولی قم ششم شدند

بانوان تیرانداز قم روی سکوی چهارم ایران / دختران دسته اولی قم ششم شدند