مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 07:302020-08-27فرهنگي

سریال راز ناتمام گامی رو به جلو در حوزه نویسندگی سریال و صدا و سیما


مشاور فیلمنامه سریال راز ناتمام گفت: سریال راز ناتمام یک تجربه دراماتیک جدید است و گام رو به جلو در حوزه نویسندگی سریال و صدا و سیما به ارمغان می آورد.

- سریال "راز ناتمام" گامی رو به جلو در حوزه نویسندگی سریال و صدا و سیما ایسنا/کرمان مشاور فیلمنامه سریال راز ناتمام گفت: سریال "راز ناتمام" یک تجربه دراماتیک جدید است و گام رو به جلو در حوزه نویسندگی سریال و صدا و سیما به ارمغان می آورد.

رحمان سیفی آزاد امروز ششم شهریورماه در مراسم آغاز رسمی پیش تولید سریال راز ناتمام ویژه شهید محمدجواد باهنر در کرمان اظهار کرد: بیش از 500 ساعت کار تحقیقاتی و مطالعاتی برای نوشتن سریال انجام شده و مشغول بازنویسی نهایی هستیم.

وی افزود: شخصیت شهید باهنر شخصیت درون گرایی است که بروز بیرونی ایشان و تصویرسازی از وی جزو کاراکترهای نمایشی است که خیلی سخت تر و پیچیده تر است.

سیفی آزاد با اشاره به اینکه یکی از فرازهای مهم سریال راز ناتمام بحث نفوذ در واقعه شهادت شهیدان رجایی و باهنر است و با این واقعه می توان گفتمان را در جامعه ایجاد کرد بیان کرد: این سریال یک تجربه دراماتیک جدید است و گام رو به جلو در حوزه نویسندگی سریال و صدا و سمیا به ارمغان می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال راز ناتمام گامی رو به جلو در حوزه نویسندگی سریال و صدا و سیما

سریال راز ناتمام گامی رو به جلو در حوزه نویسندگی سریال و صدا و سیما