مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 07:402020-08-27اجتماعي

طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان در استان بوشهر اجرا می شود


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: پروژه ملی کنترل وزن و چاقی دانش آموزاندر مدارس استان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسد حصیری صبح پنجشنبه در نشست با مدیران و رؤسای آموزش و پرورش مناطق و شهرستان ها اظهار کرد: در راستای سبک زندگی فعال و سالم، وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی آینده پروژه ملی کنترل وزن و چاقی (کوچ) 14 میلیون و 500 هزار دانش آموز در سراسر کشور اجرا می کند.

حصیری با بیان اینکه این پروژه از 26 مهر همزمان با هفته تربیت بدنی در همه مدارس استان شروع می شود، خاطرنشان کرد: تا 15 آبان سنجش اولیه از وضعیت ترکیب بدنی دانش آموزان در همه دوره های تحصیلی انجام و در سامانه سناد ثبت می شود.

وی ادامه داد: پس از شناسایی دانش آموزان دارای اضافه وزن، آنها ضمن امضای میثاق نامه اجرای طرح آموزش ها تمرینات ورزشی و کنترل تغذیه، آموزش های لازم تغذیه ای زیر نظر مشاور تغذیه و برنامه های آموزشی فعالیت بدنی و ورزش در منزل با راهبری کارشناسان تربیت بدنی و سلامت را فرا می گیرند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل افزود: همچنین این گروه دانش‎آموزان به مراکز جامع سلامت ارجاع داده شده تا زیر نظر پزشکان و متخصصان حوزه سلامت، موفق به کاهش وزن شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان در استان بوشهر اجرا می شود

طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان در استان بوشهر اجرا می شود