مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 08:252020-08-27سياسي

عزاداری متمرکز هیات های مذهبی در تاسوعا و عاشورا در جوار حرم رضوی


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: امسال عزاداری هیئات در روز عاشورا و تاسوعا برای اولین بار در سه محور منتهی به حرم مطهر رضوی به صورت متمرکز برگزار خواهد شد.

- حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه امام حسین (ع) و یارانش برای زنده نگه داشتن نماز و تعظیم شعائر اسلام به شهادت رسیدند، گفت: گاهی اوقات هنگام اقامه نماز دیده می شود که برخی از عزاداران همچنان در حال عزاداری هستند و بهتر است با توجه به فضیلت اقامه نماز و تاکید سیدالشهدا (ع) بر این امر، هیأت های مذهبی و عزاداران عزیز اقدام به اقامه نماز اول وقت کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه امسال نماز ظهر عاشورا و تاسوعا متفاوت با سال های گذشته برگزار خواهد شد، گفت: ستاد اقامه نماز استان برنامه ای را طراحی کرده تا هیأت های مذهبی و عزاداران بتوانند با حضوری باشکوه، اما با رعایت تمام نکات بهداشتی در خیابان های منتهی به حرم و در حرم نماز ظهر عاشورا و تاسوعا را برگزار کنند.

وی با بیان اینکه ما و تمامی دستگاه هایی که در این زمینه همکاری دارند، تلاش خواهیم کرد این سنت حسنه به بهترین وجه برگزار شود، ادامه داد: با توجه به اینکه امسال دسته روی هیأت های مذهبی را نخواهیم داشت، عزاداری روز عاشورا و تاسوعا در سه محور خیابان های شیراز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداری متمرکز هیات های مذهبی در تاسوعا و عاشورا در جوار حرم رضوی

عزاداری متمرکز هیات های مذهبی در تاسوعا و عاشورا در جوار حرم رضوی