مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 08:452020-08-27اقتصادي

چرخ توسعه کشور برغم تحریم ها همچنان می گردد/ بندرخمیر کانون همت خیران در هرمزگان است


با وجود تحریم های بی سابقه بر علیه کشورمان همچنان چرخ توسعه در کشور و از جمله در استان هرمزگان می گردد و این حاصل همت جمعی مردم و مسؤولان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد آشوری پیش از ظهر امروز در حاشیه بهره برداری از پروژه های عمرانی شهرستان بندرخمیر اظهار کرد: روند رشد و توسعه در شهرستان خمیر نسبت به قبل بهبود یافته است و در این زمینه خیران گام های بلندی برداشته اند به طوری که می توان گفت بندرخمیر کانون همت خیران در هرمزگان است.

وی با بیان این که بررسی کارنامه دولت ها در 4 دهه اخیر حکایت از تلاش جمعی آنها برای ایجاد توسعه در کشور بوده است و کارهای خوبی نیز از سوی هر کدام از آنها در این زمینه برداشته شده است، تصریح کرد: توسعه نامتوازن و مغفول ماندن برخی از شهرها و مناطق کشور در فرآیند توسعه از جمله موضوعاتی است که ما مرتبا در دیدار با مسؤولان کلان کشور و رییس جمهور و سران قوا بر آن تأکید و خواستار بازنگری در تصمیمات تمرکزگرایانه در کشور شده ایم.

نماینده حوزه مرکزی هرمزگان ادامه داد: در سال های اخیر شاهد یک تحریم همه جانبه از سوی آمریکا و فشار حداکثری بر کشورها برای عدم همکاری با ایران را شاهد بوده ایم اما با این حال در ظالمانه ترین شرایط بین المللی و اقتصادی بر علیه ایران، چرخ توسعه همچنان در گردش است و بهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخ توسعه کشور برغم تحریم ها همچنان می گردد/ بندرخمیر کانون همت خیران در هرمزگان است

چرخ توسعه کشور برغم تحریم ها همچنان می گردد/ بندرخمیر کانون همت خیران در هرمزگان است