مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 08:502020-08-27سياسي

پروژه های هفته دولت در فیروزکوه افتتاح شد


پروژه های هفته دولت در فیروزکوه با حضور محمد تقی زاده، معاون استاندار تهران افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد تقی زاده پیش از ظهر پنج شنبه با حضور در فیروزکوه به مناسبت هفته دولت پروژه های این شهرستان را افتتاح کرد.

بر اساس این گزارش معاون هماهنگی امور استانداری تهران در بدو ورود به این شهرستان با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و سپس با حضور در گلزار شهدای بهشت سجاد فیروزکوه، قبور مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب گلباران شد.

گفتنی است که در ادامه سفر مدرسه صدیقه کبری (س) با 2 هزار و 500 مترمربع مساحت و اعتبار بیش از 45 میلیارد ریال، دفتر تسهیل گری ستاد بازآفرینی شهری، 2 شرکت و یک مرکزی تجاری شهرداری، مرکز معاینه فنی با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای 12 نفر افتتاح شد.

لازم به ذکر است که اولین واحد صنعتی تولید تیوپ آلومینیومی با سرمایه گذاری 70 میلیارد ریال نیز در فیروزکوه با حضور معاون هماهنگی استانداری تهران، فرماندار فیروزکوه، نماینده مردم فیروزکوه دماوند در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستانی افتتاح شد که با افتتاح این واحد برای 19 نفر اشتغالزایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های هفته دولت در فیروزکوه افتتاح شد

پروژه های هفته دولت در فیروزکوه افتتاح شد