مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 09:252020-08-27سياسي

صدور مجوز برای 800 هیات عزاداری در استان بوشهر


مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: برای بیش از 800 هیئت مذهبی در استان بوشهر، مجوز برگزاری مراسم عزاداری محرم صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام عبدالرضا سرورستانی عصر امروز در نشست ستاد مدیریت بیماری ، با تشکیل جلسات کارشناسی، این دستورالعمل در 18 ماده تدوین شد و به هیئت های درخواست دهنده مراسم عزاداری ابلاغ شد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: از 1800 هیئت مذهبی، حدود 800 هیئت برای اقامه عزای سیدالشهدا اقدام به درخواست مجوز در سامانه بیرق کرده اند.

همچنین 400 نفر کار نظارت بر عزاداری های محرم را در استان بوشهربه عهده دارند.

وی با تشریح اقدامات در خصوص عزاداری ماه محرم گفت: برگزاری دوره های آموزشی ویژه مسؤولان هیئت مذهبی، تشکیل کارگروه نظارت بر عزاداری ها، توزیع 80 هزار ماسک بین هیئت، هدایت نذورات مردمی به سمت کمک های مؤمنانه از اقدامات شاخص سازمان تبلیغات اسلامی در استان بوشهر بوده است.

سروستانی با بیان اینکه ویژه برنامه های محرم در قالب منبرمجازی و حقیقی برگزار می شود افزود: در این راستا تشکیل منبر مجازی و حقیقی و جلسات سخنرانی روحانیون ویژه ماه محرم در دستور کار هیئت های مذهبی استان قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز برای 800 هیات عزاداری در استان بوشهر

صدور مجوز برای 800 هیات عزاداری در استان بوشهر