مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 09:452020-08-27بين الملل

حماس: سفیر قطر پیام هشدارآمیز مقاومت را به مقام های اشغالگر منتقل کرد


یک منبع در جنبش حماس گفت، سفیر قطر پیام هشدارآمیز ما را مبنی بر پذیرش تبعات ادامه محاصره و وقت کشی در اجرای مطالبات به رژیم صهیونیستی منتقل کرد.

- یک منبع در جنبش "حماس" گفت، سفیر قطر پیام هشدارآمیز ما را مبنی بر پذیرش تبعات ادامه محاصره و وقت کشی در اجرای مطالبات به رژیم صهیونیستی منتقل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک منبع در جنبش حماس اظهار داشت، سفر محمد العمادی، سفیر قطر به غزه بی نتیجه بود به خصوص که تل آویو همچنان به شکل سختگیرانه ای با خواسته های مقاومت برای لغو محاصره در غزه مقابله می کند.

در این پیام هشدار داده شده است که اقدامات سختگیرانه رژیم اشغالگر منطقه را به سمت رویارویی نظامی قطعی با گروه های فلسطینی در آینده نزدیک سوق می دهد.

سفیر قطر به منظور میانجیگری میان اسراییل و حماس در راستای کاهش تنش در نوار غزه که از حدود دو هفته قبل شدت گرفته اقداماتی را آغاز کرده بود.

العمادی با یحیی السنوار، رییس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و عضو ارشد این جنبش دیدار و پاسخ تل آویو به مطالبات پیشین حماس را برای توافق بر سر آتش بس به آنها منتقل کرده است.

محمد العمادی پیشتر ضمن تایید ارتباطش با مقامات رژیم صهیونیستی گفته بود: ارتباط با اشغالگران اسراییلی نه تنها مسئله جدیدی نیست بلکه این ارتباط رویه ای مداوم برای تسهیل ورود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: سفیر قطر پیام هشدارآمیز مقاومت را به مقام های اشغالگر منتقل کرد

حماس: سفیر قطر پیام هشدارآمیز مقاومت را به مقام های اشغالگر منتقل کرد