مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 09:452020-08-27سياسي

شهدای زن انسان ساز بودند/ فرزندان خود را برای تحقق تمدن نوین اسلامی تربیت کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مینا بیابانی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهدای زن و ایثارگر استان همدان با تأکید بر لزوم توجه به حفظ سنگر خانواده اظهار کرد: مطالبه مقام معظم رهبری از بانوان این است که در اوج عفت، متانت و شجاعت سنگر خانواده را حفظ کنند و برای تربیت نسل مهدوی برنامه و هدف داشته باشند.

وی نهصت عاشورا را حرکتی مذهبی ـ سیاسی خواند و با بیان اینکه این نهضت فرهنگی پایدارترین نهضت در بین شیعیان محسوب می شود گفت: این نهضت عظیم در طول تاریخ تمام حرکت های انقلابی، ظلم ستیز و حق طلبانه را با خود همراه کرد.

رییس بسیج جامعه زنان کشور انقلابی گری و ظلم ستیزی در بین شیعیان را برگرفته از نهضت امام حسین(ع) دانست و گفت: امام حسین(ع) در اوج بصیرت، عقلانیت و دینداری با اقدام خود در همراه کردن خانواده اش در جریان کربلا و ظلمی که از سوی دشمن بر آنها روا شد اوج قساوت آنها و ماهیت اصلی بنی امیه را نشان داد.

وی گفت: حکومت فاسد بنی امیه در حال نابود کردن اسلام بود و زمانی که امام حسین(ع) دید از اسلامی که جدشان تبلیغ کرده ، چیزی جزء پوسته و ظاهر باقی نمانده، در پی عدالتخواهی، حق طلبی و حق محوری و تصمیم به قیام گرفت.

بیابانی با بیان اینکه امام حسین(ع) این اقدام خود را با عقلانیت، عشق و عرفان و با هدف نجات اسلام آغاز کرد گفت: تبلیغ چهره به چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای زن انسان ساز بودند/ فرزندان خود را برای تحقق تمدن نوین اسلامی تربیت کنیم

شهدای زن انسان ساز بودند/ فرزندان خود را برای تحقق تمدن نوین اسلامی تربیت کنیم