مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 10:052020-08-27سياسي

بزرگترین رزمایش کمک های مؤمنانه کشور در حسینیه اعظم زنجان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علیرضا فیروزفر با اشاره به این که مقام معظم رهبری سفارشی ویژه در توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا در ایام محرم داشته اند اظهار داشت: - رییس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: تأمین 110هزار بسته کمک های مؤمنانه در حسینیه اعظم زنجان هدف گذاری شده است و بزرگ ترین رزمایش کمک های مؤمنانه کشور در پایتخت شور و شعور حسینی(ع) در حال رخ دادن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، علیرضا فیروزفر با اشاره به این که مقام معظم رهبری سفارشی ویژه در توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا در ایام محرم داشته اند اظهار داشت: به تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب هر آنچه ستاد ملی مبارزه با کرونا در نظر گرفته است قطعاً در استان اجرا خواهد شد.

وی افزود: زنجان پایتخت شور و شعور حسینی(ع) است اما امسال می گویند زنجان پایتخت شعور حسینی می شود؛ بلکه باید گفت این جمله اشتباه است زیرا شعور حسینی از شور حسینی برخاسته می شود و این شور منحصربه فرد است که شعور را در مردم ایجاد می کند.

رییس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان با بیان این که به برکت ماه محرم اتفاقات مبارکی در استان در حال رخ دادن است گفت: می توان ادعا کرد که بزرگ ترین رزمایش کمک های مؤمنانه در کشور در پایتخت شور و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین رزمایش کمک های مؤمنانه کشور در حسینیه اعظم زنجان

بزرگترین رزمایش کمک های مؤمنانه کشور در حسینیه اعظم زنجان