مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 10:152020-08-27ورزشي

یحیی این بار هم سکوت نکرد


صحبت های یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از بازی برابر استقلال در نیمه نهایی جام حذفی، با آن چه که پیش از این از او سراغ داشتیم کاملا متفاوت بود و حالا صحبت های نسنجیده او باعث ایجاد یک حاشیه بزرگ در تیمش شده است.

- گروه ورزشی جی پلاس؛ شبنم روحی، یحیی گل محمدی در پایان بازی پرسپولیس و استقلال در نیمه نهایی جام حذفی دیگر آن یحیی طول فصل نبود و گویی همانی شده بود که فینال جام حذفی را به سپاهان باخت و با اجبار مهدوی کیا برای خداحافظی از مستطیل سبز، نشان داد هنوز با پختگی فاصله زیادی دارد.

یحیی گل محمدی در طول فصل نشان از یک سرمربی با تجربه اما جوان را داشت که تیمش را به سوی موفقیت می برد اما خودش بعد از داربی همه چیز را خراب کرد.

در حالی که حتی هواداران پرسپولیس هم صحبت های او در نشست خبری را نکوهش می کردند، او در یک پُست اینستاگرامی که البته خیلی زود پاک شد صحبت های جنجالی را مطرح کرد که به جز ایجاد حاشیه برای خودش و پرسپولیس هیچ عایدی نداشت.

بعد از چند ساعت هم تمام پست های اینستاگرام او پاک شد تا همه شایعه پیوستن این سرمربی به سپاهان را جدی تر از قبل بدانند و منتظر شنیدن خبر توافق او با تیم اصفهانی باشند.

رفتن یا نرفتن گل محمدی به سپاهان در برابر رفتاری که او انجام داد کمترین اهمیت را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یحیی این بار هم سکوت نکرد

یحیی این بار هم سکوت نکرد