مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 10:152020-08-27سياسي

2000 بسته معیشتی و لوازم التحریر بین نیازمندان اهری توزیع می شود


2000 بسته معیشتی و لوازم التحریر در قالب رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در بین خانوارهای نیازمند و دانش آموزان بی بضاعت توزیع می شود.

- اهر- فرمانده سپاه ناحیه اهر گفت: 2000 بسته معیشتی و لوازم التحریر در قالب رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در بین خانوارهای نیازمند و دانش آموزان بی بضاعت توزیع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ موسی صفی ظهر امروز در مراسم آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه که در مصلای نماز جمعه اهر برگزار شد اظهار کرد: در مرحله نخست رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در شهرستان اهر بیش از 5000 بسته معیشتی و بهداشتی که هر کدام به ارزش 3 میلیون ریال بود را توسط بسیجیان و پایگاه های مقاومت بسیج محلات توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه اهر افزود: خیّرین بزرگوار و اصحاب رسانه و خبرنگاران در کنار مسئولین و بسیجیان نقش غیرقابل انکاری در رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه داشتند.

وی گفت: 30 هزار بطری محلول ضدعفونی کننده در قالب رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در مناطق محروم و حاشیه ای شهر اهر توزیع شده است.

صفی ادامه داد: همچنین توزیع ماسک تولیدی در کارگاه های تولید ماسک سپاه ناحیه اهر که توسط بسیج خواهران و خواهران طلبه در ایام اوج شیوع ویروس کرونا از دیگر اقدامات سپاه و بسیج شهرستان اهر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2000 بسته معیشتی و لوازم التحریر بین نیازمندان اهری توزیع می شود

2000 بسته معیشتی و لوازم التحریر بین نیازمندان اهری توزیع می شود