مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 10:152020-08-27سياسي

یکطرفه کردن راههای مازندران مسافرت های غیرضروری را افزایش می دهد


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از یکطرفه کردن محور هراز و کندوان انتقاد کرد و گفت: این مسئله به افزایش مسافرت های غیرضروری منجر می شود.

- حجت الاسلام ناصر شکریان امیری در گفتگو با خبرنگار مهر با انتقاد از حجم سفرهای غیرضرور در استان های شمالی، گفت؛ متأسفانه با تصمیم پلیس راه برای یک طرفه کردن محورهای هراز و کندوان به حجم مسافرت های غیر ضروری در استان مازندران خواهد انجامید و این خلاف سیاست های ابلاغی است.

وی با تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش و فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی با انتقاد از عدم جلوگیری از سفرهای غیر ضروری به استان های شمالی و تصمیم پلیس راه کشور مبنی بر یک طرفه کردن محورهای مواصلاتی استان در روزهای اخیر، اظهار داشت: متأسفانه این روزها شاهد افزایش چشمگیر سفرهای غیر ضروری و حجم تردد به استان های شمالی هستیم که متأسفانه این روزها مازندران و استان های شمالی در وضعیت بحرانی و قرمز در بحث شیوع ویروس منحوس (کووید 19) قرار دارد و این روند خلاف سیاست های ابلاغی ستاد وزارت بهداشت و درمان است.

وی در ادامه با اشاره به شرایط امروز استان و خستگی وصف ناپذیر کادر پزشکی و درمانی و پرستاران در این ایام پیک دوم شیوع این ویروس منحوس، افزود: متأسفانه همانطور که شاهد هستیم و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکطرفه کردن راههای مازندران مسافرت های غیرضروری را افزایش می دهد

یکطرفه کردن راههای مازندران مسافرت های غیرضروری را افزایش می دهد