مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 10:552020-08-27اقتصادي

تکمیل طرح گاوداری شستا در ملایر طی یک سال/ ملایر قطب دامپروری غرب کشور می شود


فرماندار ملایر با بیان اینکه طرح گاوداری شستا در ملایر یک ساله به بهره برداری می رسد گفت: ملایر به قطب دامپروری غرب کشور تبدیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر قدرت الله ولدی بعد از ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی گاوداری 6 هزار راسی این شهرستان با بیان اینکه با آغاز هفته دولت طرح ها و پروژه های زیادی در حوزه های مختلف در سطح استان افتتاح و کلنگ زنی شد اظهار کرد: یکی از پروژه های شاخص استان کلنگ زنی گاوداری 6 هزار راسی جوکار در شهرستان ملایر است.

وی با اشاره به اینکه این گاوداری با سرمایه گذاری 400 میلیارد تومانی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در این شهرستان اجرا می شود افزود: ظرفیت تولید این مجتمع دامپروری 36 هزار و 500 تن شیر خام و 350 تن گوشت در سال است.

فرماندار ملایر با اشاره به اینکه با بهره برداری از مجتمع دامپروری 6 هزار راسی و دیگر طرح های حوزه دامداری، ملایر به قطب دامپروری غرب کشور تبدیل می شود تصریح کرد: میزان اشتغال این طرح عظیم را 400 نفر بوده و قرار است در کمتر از یک سال به بهره برداری برسد.

مدیر جهاد کشاورزی ملایر نیز با اشاره به آغاز عملیات اجرایی عملیات احداث دو طرح بزرگ کشاورزی در ملایر اظهار کرد: این طرح ها شامل دامپروری 6 هزار راسی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) و شهرک گلخانه ای پیمان دشت ملایر در مجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل طرح گاوداری شستا در ملایر طی یک سال/ ملایر قطب دامپروری غرب کشور می شود

تکمیل طرح گاوداری شستا در ملایر طی یک سال/ ملایر قطب دامپروری غرب کشور می شود